Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 9 oktober 2017

Bo bunny album

Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:


Goede morgen,


ik ben bezig geweest met de mooie lijn van Bo-Bunny, ik heb een mini album gemaakt waarin plek is voor een stuk of 16/20 foto's.

Ik neem dit album as zaterdag mee naar de winkel, dan kun je hem "live" bekijken, samen met nog wat andere albums die ik heb gemaakt.

Dit album is dan als D.I.Y pakket te koop met een werkbeschrijving erbij en alle basis benodigdheden.



In het pakket zitten verschillende vellen design papier, waaronder ook leuke kaartjes om uit te knippen en leuke figuren zoals bloemetjes en tags.
Deze heb ik ook volop gebruikt aan de binnen kant van mijn album.
 Zodra het pakket beschikbaar is komen er meer foto's online.






wat heb ik gebruikt:

*D.I.Y  kit is vanaf 14 oktober beschikbaar

Scotch - Advanced Tape Glider & TapeScor-Tape - 1/8Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cmBabyConcept - Plaksteentjes boy blauwAleene`s - Quick Dry Tacky Glue - 8 ouncesFiskars - SureCut - Paper Trimmer A4