Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 5 september 2017

bride & groom scrapalbum



Hallo allemaal,



Afgelopen vrijdag is mijn vriendin met haar grote liefde in het huwelijksbootje gestapt.
Ik ben voor het echtpaar aan de slag geweest, en heb een scrap album gemaakt, waar maar liefst 100/120 foto's in kunnen.


Als de foto's klaar zijn, gaan we hem samen inplakken en eventueel nog wat extra op pimpen met de kaartjes stickers en die-cuts die ik nog over heb van de kit.

Scrappapier Echo Park - Wedding Bliss - 3


Ik heb hiervoor o.a de kit gebruikt van echo park "Wedding Bliss" ik vind deze "kits" erg fijn
er zitten 12 vellen papier in uit 1 serie, en een vel bijpassende stickers.
Sommige vellen zijn voorzien van 4 x 6 of  3 x 4 kaartjes die je weer leuk kunt verwerken in je album. 



Voorkant: op de voorkant heb ik een tekst uit het designpapier gesneden, en met wat versiersels het geheel een beetje gepimpt, het lijstje heb ik nog van lang geleden. Achter het lijstje heb ik stukjes foto strip van Tim Holtz gebruikt






Rechts in de hoek heb een een die-cut alleen in de hoek voorzien van tape zodat er een pocket ontstaan is er evt de trouwkaart erachter kan of een foto.
links zijn 3 foto"flips" voor 10 x 15 foto's

 Links zijn weer de 3 foto "flips" rechts is een pocket waar een "groot"formaat foto in geschoven kan worden ( of iets anders) de pocket is afgewerkt met een 3 x 4 kaartje.





Links heb ik een pocket gemaakt met een kaart waar 2 kleine of 1 grote foto op kan, het tabje heb ik eraan gemaakt met behulp van de tab-punch.
Rechts is een simpel strookje design met die-cut waar foto's boven en onder geplakt kunnen worden.




Links heb ik weer een die-cut met een strookje tape vast geplakt zodat hier weer foto's of kaartjes achter geschoven kunnen worden.
Rechts zijn weer 3 foto "flips" voor 10 x 15 foto's.

(de volgende pagina's herhalen zich, maar zijn met een ander printje of die-cut beplakt)

 



Groetjes patricia


wat heb ik allemaal gebruikt:

Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop:

Scrappapier Echo Park - Wedding Bliss - Forever & Always (Gold Foil) Scrappapier Echo Park - Wedding Bliss - Collection Kit Echo Park - Wedding Bliss - Ephemera Die Cuts Icons Kaartkarton 30,5 x 30,5 - Zwart Joy! Crafts - Dubbelzijdig tape rol - 65 mm x 15 mtr 
Scor-Tape - 1/8 Scor-Tape - 1/4Scotch - Advanced Tape Glider & Tape Scotch - Advanced Tape Glider General Purpose Refills 2/PkgCrop-A-Dile - Big Bit Aqua 
We R Memory Keepers - Eyelets Standard - Cold Metal Tim Holtz - Filmstrip ribbon We R Memory Keepers - Tab Punch Board

Geen opmerkingen: