Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 augustus 2017

Zon zee zand en zomer

Hallo allemaal,

Wat is het designpapier "Denim & Friends" van Maja Design weer gaaf! 
Ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om de slippers in het mintgroen te maken.


Als basis nam ik shape art Flag en tekende deze over op wit karton en designpapier. 
De flipflops tekende ik op mintgroen karton en het designpapier. 
Langs de randen smeerde ik wat witte gesso.
De flipflops versierde ik met een bloem van de hibiscus.
Een afbeelding van de serie "Romantic Summer" van Studiolight vond ik er leuk bij passen. 
Eronder zit een stuk visnet en verder opgeleukt met emmer, schep, zeester, strandstoel, koraaltakje, kokmeeuw, zonnebril en tekststempel.
Omdat er in de afbeelding ook wat roze zit heb ik deze kleur terug laten komen bij de hibiscus en zonnebril. De glazen van de zonnebril zijn bewerkt met glossy accents zodat het lijkt of ze van glas zijn.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flag   Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Flipflops   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml    Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Jeans & T-shirt   Scrappapier Maja Design - Denim & Friends - Streetwear   Studio Light - Romantic Summer - Stansvel EASYRS528    Craftable - Tiny`s Sand Castle set   Craftable - Tiny`s Ocean set   Marianne Design - Craftables - Punch Die: Sea Shell   Marianne Design - Craftable Tiny`s Fishnet   Marianne Design - Creatable Bear Chair   Marianne Design - Creatable Anja`s Frilly Square   Marianne Design - Creatables - Flipflops & Sunglasses   Marianne Design - Creatables - Hibiscus & Tropical Leaves   Marianne Design - Clearstamp Karin Joan - Zomer   Viva Decor - Inka Gold - Silber 902   Ranger - Glossy Accents - mini
Door op het product plaatje te klikken komt u bij het betreffende artikel in de webshop

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Nog heerlijk zomers kaartje! Groetjes Betha