Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 1 juni 2017

Nog meer wisseling in ons DT team

Er zijn nog wat veranderingen in de samenstelling van het Design Team van Hobbyvision.

Allereerst moeten we tot onze spijt melden dat Ineke Bezemer en Kim van Endschot beiden zijn gestopt met het DT werk voor HobbyVision. Zij gaan ons team verlaten vanwege andere drukke werkzaamheden. We vinden het echt ontzettend jammer, maar we begrijpen het wel heel goed. Wij willen Ineke en Kim ontzettend bedanken voor alles wat ze binnen ons team hebben gedaan. Dank jullie wel!

Een paar berichten terug hebben we jullie kennis laten maken met Doris ( Doris knippen en plakken)
die ons team is komen versterken. Nu willen we Patricia aan jullie voorstellen, of eigenlijk komt zij zichzelf even aan jullie voorstellen:



Hallo allemaal,

Wauw een plekje in het team ... kan het bijna niet geloven wat leuk !

Mijn naam is Patricia en woon in Deventer. Ik ben getrouwd met Sander en we hebben samen 2 kids Naomi (2004) en Boas (2010). Ik werk partime in de thuiszorg, daarnaast vind ik het heerlijk om met papier bezig te zijn,vooral scrapbooking staat op nummer 1, ik vind het leuk om mini albums te maken, en sinds kort ben ik ook begonnen met project life. Ik maak ook kaartjes, doosjes, soms een beetje mixed media van alles wat. Mijn stijl is clean and simple en ik vind het ontzettend leuk om workshops te geven. Ook geniet ik in de zomer/weekenden volop van de camping waar ik ook de nodige hobby spulletjes bij de hand heb ðŸ˜‰

graag tot ziens
groetjes patricia

We zijn ontzettend blij om Patricia in ons team te hebben. Patricia zal jullie voornamelijk veel scrapcreaties / minialbums op ons blog laten zien. We zijn erg benieuwd waarmee ze ons zal gaan verblijden.

Ook hebben wij gelijk erg leuk nieuws, want Patricia zal niet alleen gaan helpen met voorbeelden op ons DT blog, maar ze zal ook workshops gaan geven in onze winkel. De eerste 2 workshops staan al ingepland, misschien is het wel iets voor jou?
Heb je interesse, dan kan je je aanmelden via de webwinkel:



Klik hier voor meer info over deze workshop:



Klik hier voor meer info over deze workshop:

Bij deze workshops leer je dus de basis van de mini boekjes maken, het is de bedoeling dat je aan het eind van de workshop ook echt de basis helemaal klaar hebt. Het decoreren van het album en het inplakken van de foto's kun je thuis nog doen.

Voor deze workshops kan je zelf papier uitzoeken naar eigen keuze.

Wie weet is het wel iets voor jullie?

1 opmerking:

Ela zei

Goede aanwinst voor het team zo te lezen en te zien, Patricia! Vrel plezier en succes! Groetjes Ela