Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 31 maart 2017

Reminder Sketch Challenge

Hallo allemaal,

Er loopt nog tot 18 april een challenge, en wel een sketch challenge.
Je kan dus nog mee doen voor een leuke waardebon!

Natuurlijk hadden we met het team diverse voorbeelden gemaakt en dit was de mijne.


Ik ben weer eens met het zee thema bezig geweest. Het blijft leuk vind ik.
Het designpapier heb ik uit het stansbloc La Vie Est Belle van Noor!Design.
Hierin zitten diverse designpapiertjes en voorgestanste afbeeldingen en teksten.
Ik heb voor deze kaart alleen het papier gebruikt van die stansblokken.
Als versiering heb ik de zeewier stansjes, 
de gears en de ronde stans gebruikt van Noor!Design. Natuurlijk ook nog wat bloemen.
De schelpjes heb ik verzameld op het strand van Scheveningen ;)




En dit is de sketch waar we graag een kaart van willen zien.
Wil je nog meedoen dan kan je HIER de challenge vinden.


Noor! Design - Papier & Stansblock La Vie Est Belle - Cool Dudes  Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Noor! Design - Vintage plaatjes - Seaside Greetings  Decorative Fishnet - Neutral WOC Flowers - Chrysanthemums - Off white 

Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Blauwe mal - Cirkel + hoek Noor! Design - Cutting stencil - Gears 4st

1 opmerking:

Angela zei

Wat een schitterende kaart Janet! Thema zee blijft een prachtig thema...