Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 24 februari 2017

Egg Hunt

Goedemorgen allemaal !!!

Buiten vriest het nog, maar zo langzamerhand gaan we toch weer richting voorjaar. Voor mij kan het niet snel genoeg gaan hahaha.

Ik heb deze keer een kip gemaakt, geheel in het teken van Pasen. 
Hiervoor heb ik de nieuwe Dutch Box Art "Kip" van Dutch Doobadoo gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Kip

Ik ben begonnen met wit karton, ik heb eerst de kip uitgetekend en geknipt/gesneden.
Hierna heb ik hetzelfde gedaan met het design papier.

Het design papier is van Authentique "Hope".
Deze had ik nog liggen, maar is wel speciaal voor Pasen.

Scrappapier Authentique - Hope - Custom - Decorative Eggs/Mini Floral

Daarna heb ik alle kleine stukjes uit het papier gesneden en volgens mal opgeplakt.
Dit heb ik met 3D kit gedaan, zodat je meer diepte krijgt.
Alle randen heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Daarna heb ik de Dutch Shape Art mal "Ovaal" gepakt.
Ik heb de kleinste maat 2 keer uitgesneden en op elkaar geplakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Ovaal

Hierop heb ik de kip vast gezet.
Met mos en natuurlijk materiaal heb ik de onderkant bekleed.

Nog wat eitjes erop, bloemen, takjes en veertjes. Op het rechter bloemetje heb ik nog een vlieg gedaan, dit is een Laser paper art van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Insecten

De bovenkant van de kip (staart en kop) heb ik met een heel klein stukje tape vastgezet.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer wat heb kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!







3 opmerkingen:

Suzan zei

Vind hem prachtig Janet! Ook het papier dat je gebruikt hebt ..super!
Groetjes Suzan

tine zei

zeer mooie uitwerking van de kip!!

groetjes

Tine

Crealientje zei

Ik heb de mal ook binnen, en ga er 2 leuke kippen van maken voor mij nichtjes.Met wat erin voor Pasen.
Je hebt het super mooi aangekleed!Kan mooi bij je afkijken.:)
Prachtig!
Fijn weekend en groetjes Crealientje.