Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 december 2016

bag topper

Nieuw van Marianne Design zijn de super leuke Bag toppers. Met deze kopkaartjes kan je ontzettend snel een leuk cadeautje in elkaar plakken.


Ik heb deze keer een paar pepermuntkussentjes in een cellofaan zakje verpakt. Op de bovenkant heb ik eerst een stukje oranje kraft cardstock geplakt. Langs de onderrand heb ik nog de mooie Creatable LR0407 verwerkt. Daar overheen heb ik nog een strook designpapier geplakt uit het paperpad Canadian Fall.

Daarop een uitgestansde mok, gemaakt met de Bag Topper Mug CR1376. Ook de 2 schattige kleine labeltjes zitten bij deze Bag Topper.


Aan de rechterkant nog een bloementoef, achter de bloementoef heb ik wat blaadjes verwerkt. Hiervoor heb ik de Craftable CR1336 gestansd. 1x draaien en je hebt gelijk een heel aantal kleine blaadjes. Ik heb uit 4 kleuren een voorraadje blaadjes gestansd, die gebruik ik nu elke keer weer op wat creaties.


Verder nog wat scrappersfloss gebruikt, de label letters stickers en wat plakparels.

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via www.hobbyvision.nl


Creatable Marianne Design - Petra`s Beautiful border Marianne Design - Pretty Paper Bloc - Canadian fall MD Craftables - Punch Die - Autumn Leaves Marianne Design - Craftables - Bag topper - Mug Scrappersfloss Karen Foster - Tawny Tim Holtz - Idea-Ology - Label Letters CraftEmotions - Kraft cardstock 30,5 x 30,5 cm - Gravel rood

Geen opmerkingen: