Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 juli 2014

Fairy Soap

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien. Ik heb deze kaart gemaakt met het schitterende papier van Pion.


Ik heb voor deze kaart het designpapier uit de serie My Precious Daughter van Pion gebruikt. Ook het mooie plaatje is van Pion.

Onder de bloemetjes heb ik een nieuw blaadje van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt mal 6002/0331. Het leuke takje is ook van JoyCrafts en is mal 6002/0263.

De leuke decoratiehoekjes passen hier ook weer zo mooi bij. Achter het plaatje heb ik nog een stukje ribbelkarton verwerkt 8089/0214. En natuurlijk heb ik onder de bloemetjes de mooie border 6002/0359 gebruikt.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag vandaag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat eeb prachtige kaart en wat een schitterende bloentoef!
Groetjes en een fijne dag, Ageeth

Unknown zei

ik bedoelde natuurlijk een bloementoef!

Anoniem zei

Prachtig en dan die bloementoef, super!!!
Creatieve groetjes, Gaby